Cursus: Excel

8 april 2024, van 19:00 tot 21:00 | Vlaardingen Centrum

Kosten: Gratis na aanmelden

Tijdens deze driedelige cursus leer je op een prettige en laagdrempelige manier alle basisbeginselen van Excel.

Met Excel kun je van alles, zoals het bijhouden van administratie en meterstanden, maar ook creatievere doelen als bijvoorbeeld hardloopschema’s of kalenders maken. Je kunt zelf bepalen welke berekeningen met de getallen moeten worden uitgevoerd. Zo kunt je bij de administratie het gemiddelde van alle uitgaven berekenen, of juist optellen en aftrekken wat je waaraan hebt uitgegeven.

Om deze cursus goed te kunnen volgen is kennis van de computer, het gebruik van de muis en het toetsenbord vereist.

Er is plaats voor 8 deelnemers.

start cursus: maandag 8 april 2024
cursusdata: maandag 8, 15 en 22 april 2024
tijd: 19:00-21:00 uur
locatie: de Bibliotheek de Plataan Vlaardingen Centrum
kosten: gratis na aanmelden
aantal deelnemers: 8

via email: cdrescher@debibliotheekdeplataan.nl
telefonisch: 085 043 6741
of bij de klantenservice in de bibliotheekvestigingen.