Onderhoud in Mijn Bibliotheek

In de nacht van vrijdag 26 op zaterdag 27 april (Koningsdag) wordt er groot onderhoud gepleegd aan het netwerk in het Amsterdam Data Centrum.
Dit betekent dat ons Bibliotheek-netwerk niet beschikbaar is van 26 april 2024, 23.00 uur tot 27 april 2024, 06.00 uur.

In deze tijd kan je geen boeken verlengen of reserveren, tickets kopen, tegoed opwaarderen, contributie en boetes betalen etc.
Ook de online Bibliotheek is niet beschikbaar.

Over ons

De samenleving verandert steeds sneller. Mensen hebben behoefte aan betrouwbare informatie. Daarom is het ook nodig dat ze hun hele leven blijven leren. En dat kan allemaal bij de Bibliotheek.

De Bibliotheek de Plataan de plek is om jezelf te ontwikkelen. De Bibliotheek is een bruisende plek voor iedereen die zijn nieuwsgierigheid wil laten voeden of geprikkeld wil worden op het gebied van mediawijsheid, het stimuleren en bevorderen van leesplezier en de bestrijding van laaggeletterdheid.

Inwoners die moeite hebben met de Nederlandse taal of het werken met computers, helpen we graag op weg. Deze vaardigheden heb je nodig om mee te doen in een snel veranderende samenleving.

Vacatures

In een dynamische maatschappij is de Bibliotheek op het gebied van lezen, leren en informeren, een fysieke en digitale inspiratiebron, die inspeelt op haar veranderende omgeving.

Wil je daar aan bijdragen? Kijk dan bij onze vacatures.

Jaarverslagen

Maassluis | Midden-Delfland, Vlaardingen (vanaf 2018)

ANBI-status

Wij zijn een organisatie zonder winstoogmerk en hebben een officiële ANBI-status. Dat betekent dat alle schenkingen aan ons zijn vrijgesteld van belasting. De Raad van Toezicht adviseert ons over beleid en controleert begrotingen, jaarrekeningen en jaarverslagen.

Overige gegevens

de Bibliotheek de Plataan