Onderhoud in Mijn Bibliotheek

In de nacht van vrijdag 26 op zaterdag 27 april (Koningsdag) wordt er groot onderhoud gepleegd aan het netwerk in het Amsterdam Data Centrum.
Dit betekent dat ons Bibliotheek-netwerk niet beschikbaar is van 26 april 2024, 23.00 uur tot 27 april 2024, 06.00 uur.

In deze tijd kan je geen boeken verlengen of reserveren, tickets kopen, tegoed opwaarderen, contributie en boetes betalen etc.
Ook de online Bibliotheek is niet beschikbaar.

Maakplaats: Aan de slag met greenscreen video's

19 april 2024, van 16:00 tot 18:00 | Vlaardingen Centrum

Kosten: Gratis • 10+

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Maak je eigen video's met een greenscreen! Beklim de Mount Everest, verken de jungle of duik diep in de zee tijdens deze workshop.

Met een greenscreen kun je een achtergrond van een video of foto eenvoudig vervangen door een andere afbeelding of video. En die achtergrond, die mag je natuurlijk zelf kiezen! Het is jouw verhaal en jouw fantasie. Met een greenscreen is alles mogelijk.

leeftijd: vanaf 10 jaar
datum: vrijdag 19 april 2024
tijd: 16:00-18:00 uur
locatie: de Bibliotheek de Plataan, vestiging Vlaardingen Centrum
adres: Waalstraat 100, Vlaardingen
kosten: gratis

Je kan je voor deze workshop opgeven via onderstaande knop.

Reserveer hier een laptop!