Maakplaats: Bouw een selfie in Minecraft

5 april 2024, van 16:00 tot 18:00 | Vlaardingen Centrum

Kosten: Gratis • vanaf 9 jaar

Speel jij graag met Minecraft? Bekijk jezelf eens goed in de spiegel en kom een zelfportret maken met Minecraft.

Je kunt op veel verschillende manieren je eigen zelfportret maken in Minecraft. Je kunt je character ontwerpen en op jezelf laten lijken. Ga eens voor de spiegel staan, bekijk jezelf eens goed van voor, opzij en van achteren.

Je mag zelf bepalen of je alleen je gezicht of je hele lichaam nabouwt. Denk na over hoe je wilt dat anderen je zien. Stoer, lief, grappig, als superheld of lekker zoals je bent, alles mag, want je bent leuk genoeg!

Je mag zelf de plek verzinnen waar je in staat. Misschien een leuk filtertje, ga helemaal los! Hoe leuk is het dat je jezelf bouwt als een gebouw waar je omheen kunt lopen. Een beetje zoals de megarobot.

leeftijd: vanaf 9 jaar
datum: vrijdag 5 april 2024
tijd: 16:00-18:00 uur
kosten: gratis

Heb je zelf een laptop waar Minecraft Java-editie op staat stuur dan een mailtje naar cdrescher@debibliotheekdeplataan.nl

Wil je gebruik maken van één van onze 8 laptops, dan kun je je aanmelden via onderstaande knop.

Reserveer hier een laptop!