Maakplaats: Verven met natuurlijke materialen

12 juni 2024, van 15:00 tot 16:30 | Den Hoorn

Kosten: Gratis • 6-12 jaar

Na een mooi verhaal gaan we wat planten leren kennen. Daarna gaan we zelf een verven met natuurlijke materialen.

Kom op zaterdag 1 juni naar de BoekStartdag in de Bibliotheek, waar de allerjongste bezoekers en hun (groot)ouders een extra hartelijk welkom krijgen. Doe samen met je kindje mee aan een leuke activiteit en ontdek hoe fijn het is om samen met boekjes en taal bezig te zijn. Kijk op de site van je eigen bibliotheek wat er te doen is!

Meer weten over voorlezen? Kijk dan op www.boekstart.nl of download de BoekStartapp voor boekentips. Zo word jij de beste verhalenverteller!

leeftijd: 6-12 jaar
datum: woensdag 12 juni 2024