Haken en breien voor kinderen

25 juli 2024, van 13:30 tot 15:30 | Vlaardingen Holy

Kosten: Gratis • 8 -12 jaar

Maak je een boekenlegger of een mokwarmer of iets anders leuks?

Tijdens de schoolvakanties kunnen jongens en meiden tussen de 8 en 12 jaar op maandagmiddag meedoen aan deze leuke workshop. Onder leiding van enthousiaste vrijwilligers maken jullie een boekenlegger, een mokwarmer of iets anders wat je leuk vindt!

Haken en breien is een leuke en creatieve manier om kinderen te leren hoe je je eigen speelgoed, accessoires en misschien wel een kledingstuk kunt maken. Het is niet alleen een leuke activiteit. Haken en breien helpt ook bij het ontwikkelen van creativiteit en gevoel voor kleur en design!

Je krijgt de mogelijkheid om iets moois, nuttigs te creëren, terwijl je je fijne motoriek ontwikkelt en je hand-oog coördinatie verbetert. Handwerken is bovendien een activiteit die zorgt voor ontspanning en rust.

Er zijn maximaal 8 plekjes beschikbaar dus meld je snel aan via onderstaande knop (of eventueel aan de balie).

Reserveer hier je plekje

Volgende data: 1, 8, 15, 22 augustus, 31 oktober