Onderhoud in Mijn Bibliotheek

In de nacht van vrijdag 26 op zaterdag 27 april (Koningsdag) wordt er groot onderhoud gepleegd aan het netwerk in het Amsterdam Data Centrum.
Dit betekent dat ons Bibliotheek-netwerk niet beschikbaar is van 26 april 2024, 23.00 uur tot 27 april 2024, 06.00 uur.

In deze tijd kan je geen boeken verlengen of reserveren, tickets kopen, tegoed opwaarderen, contributie en boetes betalen etc.
Ook de online Bibliotheek is niet beschikbaar.

Voorleesfeest op de Fluisterboot de Andante

26 april 2024, van 15:15 tot 16:15 | Fluisterboot de Andante, Watersportweg 11

Kosten: €2,00 voor Bibliotheekleden en €3,00 voor niet-leden • 3 t/m 7 jaar

Samen met de bemanning van de Vlaardingse Fluisterboot de Andante organiseert de Bibliotheek weer een speciaal voorleesfeest voor kinderen van 3 t/m 7 jaar.

De kapitein vertelt over de natuur, de wielewaal en andere (water)vogels. De biebmatroos leest een mooi verhaal voor. Zing lekker mee met bekende liedjes zoals: 'Schipper mag ik overvaren?', 'Berend Botje' en natuurlijk 'LEES een BOEK'.

Kinderen ontvangen ook een leuk doe-boek over de natuur en kunnen kleuren.

leeftijd: 3 t/m 7 jaar
datum: vrijdag 26 april 2024
tijd: 15:15 - 16:15 uur
locatie: Fluisterboot de Andante
vertrekpunt: De kade tegenover Polderpoort. Watersportweg 11, Vlaardingen
kosten: €2,00 voor Bibliotheekleden en €3,00 voor niet-leden

Reserveer snel een kaart en Kom aan Boord!
Let op: 1 toegangskaart is voor 1 kind met maximaal 1 begeleider.

Meld je direct aan