Boekstartfestival: Jij bent de beste verhalenverteller!

2 juni 2024, van 10:00 tot 13:30 | Vlaardingen Holy

Kosten: Gratis • 0-2 jaar

De allerjongste bezoekers (0-2 jaar) en hun (groot)ouders krijgen op zondag 2 juni een extra hartelijk welkom in de Bibliotheek Vlaardingen Holy. Doe samen met je kindje mee aan een leuke activiteit en ontdek hoe fijn het is om samen met boeken en taal bezig te zijn.

Ontmoet & Groet Dikkie Dik

Wil jij samen met de leukste kat van Nederland, bekend van de prentenboeken en Sesamstraat, op de foto? Daarnaast worden er natuurlijk ook verhalen voorgelezen over zijn vele avonturen.

Muziek op Schoot door Félice van der Sande (vooraf aanmelden)
Doe samen met je kindje mee aan de ‘Muziek op schoot’-workshop: Hey baby kijk!
Dieren knuffelen net als wij! Doe mee met de troostende tijgerkopjes, een strelende slurf en snoezige snoetkusjes. We gaan nieuwe liedjes leren, zingen en muziek maken. Er is plek voor maximaal 15 baby’s (0-18 mnd.) met elk een eigen ouder/verzorger. Er is een workshop om 10.15 uur en om 11.00 uur.

Baby Chillzone

Er is van alles te zien en te doen voor de allerkleinste; muziek maken, lezen en krassen! In onze chillzone kunnen baby’s heerlijk tot rust komen met sabbeldoekjes en fijne muziekjes.

Tentenpret

We hebben verschillende speeltentjes in de bibliotheek staan. Hier kan je kindje een boekje bekijken of spelen met knuffelvriendjes.

leeftijd: 0-2 jaar
datum: zondag 2 juni 2024
tijd: 10:00-13:30 uur
locatie: de Bibliotheek de Plataan, vestiging Vlaardingen Holy
adres: Koninginnelaan 773, Vlaardingen
kosten: gratis

Het Boekstartfestival is gratis. Je hoeft je hiervoor niet aan te melden. Maar wil je zeker zijn van een plaatsje bij de ‘Muziek op Schoot’-workshop? Meld je dan aan via de knop hieronder.

Reserveer je plaatsje