Workshop: Digitale nalatenschap

27 juni 2024, van 14:00 tot 16:00 | Vlaardingen Centrum

Kosten: gratis na aanmelden

Tijdens deze workshop krijg je informatie om jouw digitale nalatenschap goed over te dragen aan je nabestaanden. Zo kies je er zelf voor wie welke gegevens te zien krijgt.

Iedereen zorgt natuurlijk dat al zijn of haar online gegevens goed zijn beveiligd. Maar als iemand komt te overlijden zijn die goed beveiligde accounts voor niemand toegankelijk. In deze workshop krijg je informatie om jouw digitale nalatenschap goed over te dragen aan je nabestaanden.

Deze middag gaan we werken met een digitale checklist. Deze omvat alle onderdelen beknopt samen en biedt een lijst die je af kunt vinken zodat je overzicht houdt op die onderdelen die je nog moet regelen.

Het is handig als je jouw telefoon, ipad en/of tablet meeneemt. Dan gaan we lekker concreet aan de slag!

wanneer: donderdag 27 juni 2024
kosten: gratis na aanmelden

Reserveer je plek via de knop hieronder of bij de klantenservice in de Bibliotheek.