Schrijfworkshop met Jeroen Windmeijer

7 juni 2024, van 19:30 tot 22:00 | Maassluis

Kosten: € 4,50

boek

Wèèt je wel dat je wilt schrijven, maar soms niet wat? Of hoe? Creatief schrijven is een hobby waar je veel genoegen uit kunt putten. In de schrijfworkshop van Jeroen Windmeijer ontwikkel je je schrijfvaardigheid verder of krijg je net dat extra zetje om te starten.

Zijn schrijfworkshop in de Week van de Cultuur 2023 was succesvol uitverkocht. Wil jij dit jaar ook geïnspireerd en verder op weg geholpen worden met je schrijfhobby? Jeroen komt weer naar Maassluis.

De bestseller-auteur Jeroen Windmeijer! ”Wat je sowieso uit je systeem moet verbannen is dat je geïnspireerd moet zijn om te kunnen schrijven. Inspiratie wordt echt zwaar overschat. Je moet gewoon gaan zitten en schrijven. Er komt áltijd wel iets. Ik geef ook schrijfcursussen en dan geef ik veel kleine opdrachten. Ik heb echt nog nóóit meegemaakt dat iemand na tien minuten zei: ‘ik heb niks, want ik kon niks verzinnen’. Mensen zien dan juist dat je áltijd wel iets kunt verzinnen, als je er maar voor zit. In de allereerste plaats doe je het omdat je het gewoon léuk vindt om te schrijven. Natuurlijk wil je ook worden gelezen, maar dat komt pas daarna – als het goed is.“

Kortom, iemand met de juiste inzet om je aan te moedigen en verder op weg te helpen met je schrijfhobby. Jeroen pakt zijn workshops serieus aan, het aantal deelnemers is dan ook beperkt. Maar heb je een plekje, dan heb je ook wat!

Schrijf door te doen en ontmoet je mede-hobbyschrijvers.

Jeroen Windmeijer

Jeroen Windmeijer, beter bekend als de Dan Brown van de Lage Landen, schrijft kort en bondig over geschiedenis en spanning ineen. Van zijn thrillerboeken zijn wereldwijd duizenden exemplaren verkocht. Hij wil niet alleen een spannend verhaal vertellen dat mensen vermaakt, maar hij wil dat ze er ook iets van kunnen opsteken.

De schrijfworkshop is een activiteit van de Bibliotheek de Plataan binnen de Week van de Cultuur.

wanneer: vrijdag 7 juni 2024
tijd: 19:30 tot 22:00 uur
locatie: de Bibliotheek de Plataan, vestiging Maassluis
adres: Uiverlaan 18, Maassluis
aantal deelnemers: 9 deelnemers
kosten: € 4,50

Je kunt je aanmelden via de knop hieronder of bij de servicebalie in de bibliotheek. Maximaal 9 personen kunnen zich aanmelden.

Meld je direct aan