Schrijfwedstrijd 2024: 'Vrijheid, geluk is voor iedereen… ?'

1 mei 2024 t/m 1 juni 2024

boek

Is schrijven je hobby? Let dan op, er is een nieuwe opdracht voor de schrijfwedstrijd ter gelegenheid van de Week van de Cultuur: “Vrijheid, geluk is voor iedereen…?”

De Week van de Cultuur start in juni met een mix aan interessante culturele activiteiten. Ook aan schrijfliefhebbers is gedacht. De Bibliotheek de Plataan nodigt iedereen -check de voorwaarden- uit een tekst te schrijven voor de schrijfwedstrijd en die vanaf 1 mei in te zenden. Niet twijfelen, gewoon doen.

Je kunt elk jaar weer meedoen, voel je uitgedaagd en schrijf voor de wedstrijd van de Plataan. Meedoen aan wedstrijden werkt motiverend, je traint je schrijven en je maakt kans op leuke prijzen.

Je inzending is maximaal 1500 woorden en minimaal 800 woorden, de deadline is zaterdag 1 juni om 23.59 uur middernacht. Zo hebben de juryleden tijd voor alle inzendingen. Om deel te nemen dien je tenminste 16 jaar te zijn en ben je inwoner van het Plataan-gebied: Maassluis, Midden-Delfland en Vlaardingen. Ook is je inzending speciaal voor deze schrijfwedstrijd geschreven en niet eerder gepubliceerd. De titel van je tekst is “Vrijheid, geluk is voor iedereen…?”

Lees hier alle voorwaarden en datum van de uitreiking