Papiercafé Purple Lily Creations

26 april 2024, van 09:30 tot 11:30 | Maassluis

Kosten: gratis

De Bibliotheek de Plataan en Purple Lily Creations starten dit voorjaar met het Papiercafé. Vind jij papier ook helemaal leuk en wil je graag andere papierliefhebbers ontmoeten? Kom naar het Papiercafé!

Ben je een beginnende creatieveling of al gevorderd? Iedereen kan aan de slag. Suzanne van Purple Lily Creations werkt veel met hergebruik van boeken en heeft altijd een voorbeeld bij zich.

Wist je trouwens dat knutselen ook nog eens goed voor de mens is? Als volwassene ben je namelijk gauw een stuk minder vaak creatief bezig dan je zou willen. Toch is dit relevant; doordat je met knutselen niet veel bezig bent met je hoofd, maar vooral met je handen doorbreek je de stresscyclus. Neem er eens de tijd voor en doe gezellig mee.

We hebben elke maand een ander thema:

26 april: Hergebruik oude boeken

31 mei: Enveloppen maken

28 juni: Verrassing

voor wie: iedereen vanaf 16 jaar
wanneer: vrijdag 26 april, 31 mei en 28 juni 2024
locatie: de Bibliotheek de Plataan, vestiging Maassluis
adres: Uiverlaan 18, Maassluis
kosten: gratis

Je hoeft je voor deze activiteit niet aan te melden.