Lezing: Chansons de printemps et d’été door Pieter Steehouwer

13 juni 2024, van 19:30 tot 21:30 | Vlaardingen Holy

Kosten: €5 voor leden, €7,50 voor niet-leden

Op donderdagavond 13 juni geeft Pieter Steehouwer een muzikale lezing over Le printemps (lente) et l’été (zomer) en chansons.

Pieter Steehouwer start met de A van Aznavour en hij eindigt met de Z van Zaz. Hij laat je meeslepen door de onweerstaanbare charme en tijdloze schoonheid van Franse muziek.

Als docent Franse taal en letterkunde heeft Pieter Steehouwer altijd grote belangstelling gehad voor het Franse chanson. Daarom geeft hij er regelmatig lezingen over. Hij hoopt daarmee ook bij anderen de interesse hiervoor te vergroten.

Reserveer nu je plek voor deze gezellige lezing met de tijdloze klanken van Frankrijk. À bientôt!

De lezing is inclusief Franse hapjes en drankjes.

datum: donderdag 13 juni 2024
tijd: 19.30-21.30 uur
locatie: Vlaardingen Holy, Koninginnelaan 773
kosten: € 5,00 voor leden en € 7,50 niet-leden

Meld je aan via de knop hieronder.