Zomerse Bob Ross Schilderworkshop met Nelie Meininger

Donderdag 4 juli 2024, van 19:00 tot 22:00 | Vlaardingen Centrum

Kosten: € 15,00 voor Bibliotheekleden/vrijwilligers met vrijwilligerspas, € 18,00 voor niet-leden

Vanwege het positieve enthousiasme na eerdere workshops, zijn we blij om Nelie Meininger opnieuw te verwelkomen voor een inspirerende schilderworkshop.

Schilderen onder begeleiding van Nelie Meininger is altijd gezellig en geeft een prachtig resultaat. Iedereen gaat naar huis met een mooi schilderij. De meeste mensen kunnen ook niet geloven dat ze het zelf gemaakt hebben.

Tijdens deze workshop maak je een idyllisch kustlandschap, compleet met het rustgevende strand, de duinen, de zee en zeemeeuwen die elegant door de lucht zweven.

‌‌Over Nelie Meininger

Nelie is op vrij jonge leeftijd naar Canada vertrokken en heeft daar 20 jaar gewoond. Ze was actief in de kunstwereld van Toronto. Na veel reizen is Nelie uiteindelijk toch weer in Nederland terug gekomen. In 2004 heeft ze haar certificaten in de Bob Ross schildertechniek behaald.

wanneer: donderdag 4 juli 2024
kosten: gratis na aanmelden

Meld je aan via de knop hieronder.